Job 6 van 31


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker (medische secretariaat)


Functie

Als administratief medewerker sta je in voor een breed gamma aan administratieve en ondersteunende taken in de afdeling. Je bent op vele momenten het eerste aanspreekpunt waardoor je een belangrijke rol hebt naar klantgerichtheid en naar het imago van de organisatie toe.

je staat o.m. in voor:

  • Een vlotte toegankelijkheid van nieuwe en bestaande patiënten via het onthaal op de afdeling, telefoon en mail;
  • De administratieve opvolging i.v.m. de patiëntendossiers (aanvullen dossiers, voorschriften, correcte opvolging van eventuele alarmen in het dossier, … );
  • Je bereidt de maandelijkse tarificatie voor zodat de correcte vergoedingen voor onze zorgen kunnen verkregen worden;
  • Kortom, je levert je bijdrage overal waar je onze verpleeg- en zorgkundigen kan ontzorgen zodat er meer tijd bij de patiënt kan doorgebracht worden. Dat kan gaan over de patiëntenadministratie, de werking binnen de afdeling, het inzetten van poolwagens, het melden van facilitaire verbeteringen, bestellen van zorgmateriaal,…

Jouw profiel

  • Punctueel werken zit in je natuur;
  • Je bent klantgericht, stressbestendig en een echte multitasker, die zich graag flexibel opstelt;
  • Je bent vlot communicatief en diplomatisch;
  • Je kan zelfstandig werken binnen een team van collega’s;
  • Je bent sterk administratief onderlegd, kan overweg met Outlook, Word en Excel en bent bereid om nieuwe programma’s aan te leren;
  • Je hebt bij voorkeur een opleiding medisch secretariaat genoten, op bachelor-niveau.
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden

Aanbod

  • Ondersteuning van een team van fijne collega’s;
  • Contract onbepaalde duur, aan 80-100% in een variabel uurrooster.
  • Je werkt in onze kantoren in Bertem (3 à 4 dagen/week) en Haacht (1 dag/week);
  • Bruto voltijds salaris tussen €2848 en €4022 (IFIC schaal 12), afhankelijk van je anciënniteit waarbij relevante ervaring volledig wordt overgenomen. Dit wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van €7;
    • eindejaarspremie;
    • groepsverzekering;
    • mogelijkheid tot hospitalisatieverzekering en tandzorgplan;
    • extra ongevallenverzekering in je privéleven;
    • anciënniteitsverlof (vanaf 5 jaar dienst binnen het WGK):
    • 11 feestdagen;
    • verzekering gewaarborgd inkomen, vanaf 5 jaar dienst;
    • attenties, voordelenplatform, recup-dagen, ...

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant vzw is een gelijke kansen werkgever en werft aan op basis van competenties en talent.

Solliciteren